ODYSEJA UMYSŁU

Głównym założeniem konkursu jest tworzenie nietuzinkowych rozwiązań podanych problemów długoterminowych i zaprezentowanie ich w formie spektaklu na scenie oraz udział w rozwiązaniu problemu spontanicznego. Jesienią każdego roku publikowanych jest pięć problemów długoterminowych: techniczny, teatralno-techniczny, reinterpretacja klasyki, struktura z drewna balsa i teatralny. Drużyna wybiera jeden z nich, po czym samodzielnie projektuje, przygotowuje i udoskonala jego rozwiązanie. Po dokładnej analizie przekłada je na 8-minutową prezentację, którą przedstawia jury i publiczności. Odyseja Umysłu to program, który łączy i uczy. Dzięki niemu uczniowie zawierają nowe znajomości, uczą się akceptacji dla inności, przekonują się również, że jeden problem może mieć nieskończoną ilość rozwiązań, które wymagają wykorzystania w praktyce wiedzy i wyobraźni, nauki i sztuki, rąk i umysłów.

            Odysejowe hasło: „Marzymy, myślimy, tworzymy” przewiduje rozwój uczniów w dziedzinach humanistycznych, przyrodniczych i społecznych. Dzieci i młodzież uczą się wytrwałości, cierpliwości, rozwijają swoje pasje i ćwiczą uważność.

            Społeczna „Trójka” jest przesiąknięta ideą, która przyświeca temu programowi edukacyjnemu.

Artykuły związane z projektem

Wizyta w ośrodku treningowym Jagiellonii

3b w ośrodku treningowym Jagiellonii? TAK, to jak najbardziej możliwe! Dobrej zabawy i radości było co nie miara Panie Marku DZIĘKUJEMY za super trening i masę pozytywnych emocji, a przede wszystkim za zaproszenie i poświęcony czas! Było super!

Rajd Rowerowy

W sobotę na polanie Wiata pod Dębami w Supraślu odbył się rajd rowerowy dedykowany uczniom klasy 7b oraz ich rodzinom. Poddaliśmy testowi siłę naszych mięśni, hart ducha i rywalizacjiOdbyliśmy szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy, poznaliśmy wielokrotnego Mistrza Polski MTB XCO p. Piotra Kryńskiego oraz

Sukces taneczny

Kolejny duży sukces Michaliny z IVA i Antka z VB na X OTTS o Puchar Burmistrza Brodnicy i kolejne 2 miejsce reprezentując Klub KADRYL Białystok Justyna&Gracjan

Reading outdoors

W naszej szkole czytamy książki dostosowane do poziomu ucznia, bawimy się w teatr czy śpiewamy piosenki. Nauczanie dwujęzyczne polega na stosowaniu „immersji” językowej, czyli „zatapianiu” w języku dlatego dbamy o urozmaicone lekcje jęz. angielskiego. Czytanie książek po angielsku pomaga dzieciom w nauce języka. Przede wszystkim,

Nasze sukcesy INFO
Zobacz nasze ostanie sukcesy na polu sportowym oraz naukowym
ZOBACZ
Ostatnie artykuły
Zobacz wszystkie
Skip to content